lunes, 4 de diciembre de 2017

ALTRES PAISOS

Països Baixos

A mi em va agrada Holanda per :
-L'ambient de la familia:em va agrada molt perque vaig estar amb la meva familia i lo vaig pasar molt bé.

-Les seves Festes:Quant jo estaba a Holanda era la festa de desfilada de flors, era molt bonic tot allo i el vaig disfrutar-lo molt.
-Per la seva Naturaleza:a Països Baixos , ya molta naturaleza i molts paisatges


-Per la seva idioma:M'agrada molt el seu idoma neerlandés ,i com lo parla la gent de alli.
-Perque esta unida a Europa:perqué la seva moneda es el EURO.

-Per la seva gent : la seva gent era molt artistica i amable.

-Per la seva cultura: en els països baixos hi han moltes festes en el cual m'agrada.
-El seu temps: m'agrada el seu temps perqué alli casi sempre fa fred i neu.



-Per el seu menjar tradicional : que es el Rijsttafe que esta molt bo ,que esta fet de arroz.

-Per la seva Bandera: m'agrada els colors de la bandera dels Països Baixos.


-PERQUE NO VAN MOLT AMB COTXE SI NO AMB LA BICICLETA. En els Països Baixos hi ha més bicicletas que habitants.



-Per els seus purés.




-Per els mollins de vents i el formatge.



-Per la seva dansa tradicional,que es diu estorbar.





Vaig estar a Amsterdam , en cual va ser els millors records.
Allí tenen famos el esclot de fusta neerlandès que es molt tradicional i bonic.


Tenen molts tipus de flors .La Capital dels Països Baixos es Amsterdam, a amsterdam hi ha moltes botiques, i molta gent. Casi tota la gent es rossa i amb ulls blaus. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario